Продавець ФОП Самофал розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
208 відгуків

Доброго дня, Шановні Клієнти! На жаль, зараз тут нікого немає, але в робочі дні з 9:00 до 18:00 наша робота кипить! Ми обов'язково опрацюємо Ваш запит найближчим робочим часом! Бажаємо Вам міцного здоров'я та гарного настрою!:)

Ми прикрашаємо будинки стилем!
+380961238198
+380 (66) 783-66-38
+380 (96) 123-81-98
+380 (98) 844-60-90

Як вибрати компанію по продажі і установці вікон?

Як вибрати компанію по продажі і установці вікон?

Як вибрати компанію по продажі і установці вікон?
Досить часто клієнти самостійно обирають собі вікна. Такий вибір не завжди задовольняє, в кінцевому підсумку, замість позитивних емоцій від придбання товару і поліпшення своїх побутових умов і комфорту, клієнт отримує головний біль і купу негативу, який не завжди вдається усунути.
Я пропоную обирати не вікна, а компанію, яка візьме на себе турботи про поліпшення Вашого побуту, а Вам залишається тільки вибрати дизайн вікон і різні приємні дрібниці, які, в подальшому, будуть приносити Вам тільки додаткове задоволення.
Ви вирішили поміняти вікна у себе в квартирі. З чого почати?
І так:
Крок 1. Як правило, все починається з вічного двигуна торгівлі – реклами
Газетні видання рясніють від оголошень «Вікна під ключ», Вікна, двері» і т. д. і т. п. Озброївшись ручкою, відзначаємо рекламу тих компаній, які нас з якихось причин зацікавили:
• ціна.
Не рекомендую звертати увагу на низькі ціни (типу 900 грн. за вікно 13001400 під ключ, або ще дешевше), оскільки це «замануха» з метою привернути до себе увагу — при повному розрахунку ціна зросте дуже істотно, що вже спочатку викличе неприязнь до даної компанії.
• назва профільного бренду.
Вікна виготовляються з ПВХ профілю, а продавці профілю досить багато коштів витрачають на рекламу свого товару — білл-борди, транспорт, реклама на ТБ і радіо. В цьому разі можливі різні варіанти, оскільки Ви купуєте готовий виріб, а не шестиметрові палиці ПВХ-профілю.
• рекламний блок такого розміру, в якому не доводиться читати написане під мікроскопом, в якому вказаний завод-виробник, назва компанії, не тільки телефон, а й адреса офісу.
Як правило, якісну рекламу може собі дозволити компанія, у якої бізнес іде добре, що вже важливо при первинному виборі потенційного виконавця замовлення.
Після певного часу, проведеного за вивченням газетний оголошень, Ви для себе визначили кілька контактів, за якими готові дзвонити.
Крок 2. Телефонний дзвінок
Як на придорожньому камені написи:
Наліво підеш — смерть знайдеш,
Направо підеш — коня втратиш,
Прямо підеш — щастя знайдеш...
Так і в телефонному дзвінку можливі три варіанти:
• ніхто не бере трубку;
• включена;
• Вам відповіли.
Якщо ніхто не бере трубку, то не варто витрачати свій час і намагатися додзвонитися – компанія, яка витрачає гроші на рекламу і не може або не хоче отримувати перші дивіденди від реклами у вигляді телефонних дзвінків Вам не підходить. Можливо, таке ж ставлення до роботи і надалі.
Зайнято – не найгірший випадок, якщо менеджер не засів на службовий телефон і не обговорює з друзями підсумки першої половини Чемпіонату України, погоду, Податковий кодекс і т. д. Хоча, можливий варіант спілкування з таким же потенційним клієнтом. Відкладемо дзвінок по цьому телефону на потім.
Вам відповіли – пора отримати хоч якусь первинну інформацію по цікавить Вас питання: «Мене цікавлять вікна».
Якщо на Ваш дзвінок Ви почули в трубку: «Добрий день, компанія «......», мене звати ..., слухаю Вас», значить керівництво компанії або не пошкодував грошей і направило своїх співробітників на тренінг «Як спілкуватися з клієнтом», або самостійно займається навчанням своїх співробітників, або співробітник займається самоосвітою. Всі ці три випадки мають право на життя. І це краще, ніж Ви б почули традиційний відповідь як по домашньому телефону «Алло» або «Так».
Для себе Ви повинні відразу зрозуміти – вікна по телефону не купують, а от продати можуть.
По телефону Ви можете скласти для себе початкове думка про компанії, з якої Ви збираєтеся пов'язати свою долю на час до установки вікон і на наступний термін гарантії. Якщо в розмові з Вами по телефону менеджер коротко розповів про свою компанію, заводі-виробнику, поцікавився, на якому поверсі Ви живете, галасливий район, куди виходять вікна, в залежності від того, що Ви йому відповіли, запропонував, на його думку, оптимальний варіант, озвучив приблизну ціну Вашого замовлення і запропонував відвідати офіс для подальшого співробітництва, при цьому згадав, що в офісі він зможе Вам показати зразки продукції і запропонувати ще кілька варіантів Ваших передбачуваних до виготовлення вікон, то можна з великою часткою упевненості вважати, що Вам варто відвідати цей офіс.
Якщо ж на Ваше запитання з приводу замовлення вікон відразу сказали, що стандартне вікно буде коштувати, наприклад, 1200 грн. з установкою – то не варто пов'язувати свою долю з цією компанією.
Крок 3. Відвідування офісу
Як правило, солідні компанії з продажу металопластикових вікон, мають свої офіси на першому поверсі будівель. Зовсім не обов'язково, що офіс буде розташований в самому центрі мегаполісу (це і досить накладно), але і на відшибі (так, що з собаками не знайдеш) – теж не варіант. Багато компанії відкривають свої офіси в спальних районах – ближче до потенційного покупця або на досить прохідних, але не центральних вулицях міста – і під'їхати зручно, і прийнятна ціна оренди (якщо приміщення не власне).
Ну, так от, Ви досить швидко знайшли вулицю і підійшли до будинку, в якому розташований офіс компанії. Важливим атрибутом буде якісна світлова вивіска, розташована на будівлі, на якій буде назву компанії та сфера її діяльності: «Вікна, двері, вітражі».
В ідеалі, вхід в офіс може прикрашати красива металопластикові двері з офісною ручкою та доводчиком – це вже певний рівень компанії, але якщо цього немає – не біда, якщо приміщення орендоване, а орендодавець не хоче поставити такі двері в рахунок оренди – самим оконщикам така розкіш досить витратна в орендованому приміщенні.
Ви заходите в офіс, Вас привітно зустрічає менеджер, пропонує присісти, Ви сідаєте і з цікавістю оглядають навколо себе. В офісі чисто, менеджер сидить за столом, на якому стоїть комп'ютер, принтер, уздовж стіни розташовані виставкові зразки (бажано кілька вікон — біле, кольорове і який-небудь нестандарт, типу арки). Вам вже приємно перебувати в такій обстановці, Ви починаєте відчувати себе в своїй тарілці і можете приступати до подальшого діалогу.
Для отримання відносно точної інформації з Вашого питання менеджер попросить Вас сказати йому орієнтовні розміри Ваших вікон, поверх, куди дивляться вікна (північ, південь, схід або захід) і Ваші побажання щодо кольору профілю, підвіконь, відливів, склопакетів. Після того, як Ви йому озвучили все те, що він хотів від Вас почути, менеджер запропонує Вам:
Кілька видів профілів
Сьогодні жодна компанія, що торгує не продає вікна з однієї профільної системи, мінімум дві – трикамерна і п'ятикамерна. Обидві вони мають право на життя, в п'ятикамерну систему можна поставити більш широкий склопакет, і за теплозахисними характеристиками вона краще трикамерною буде, але – стандартний трикамерний профіль – теж не найгірший варіант (якщо Ви обмежені у фінансах) – адже його теплозахисні характеристики все одно перевершують практично будь-склопакет, а максимальні втрати тепла йдуть саме через нього, т. к. склопакет становить більшу частину Вашого вікна. Що стосується назви самого профілю, з якого будуть зроблені Ваші вікна – на Україні продаються близько 10-15 німецьких брендів, з яких далеко не всі виробляються в Німеччині, є польські профілі, турецькі, інших країн Євросоюзу, китайські і українські. З будь-якого з перерахованих вище профілів можна зробити як хороше вікно, так і погане. Якщо профіль відповідає вимогам Госту ДСТУ, то країна-батько цього профілю вже не так важлива, хоча деяким приємно тішити себе думкою, що він поставив «цього «німця». Ось тільки не завжди «німець» буває справжнім. Але це вже на совісті продавця – сказати Вам правду про походження профілю або обдурити.
Армування
Армування – вставка в профіль з оцинкованого металу, яка виконує також важливу роль – зменшує лінійне розширення профілю при його нагріванні, перешкоджає прогину вікна при впливі на нього вітрових навантажень. Як правило, при розрахунку Вашого вікна в «Інженерної програмі розрахунку вікон», враховується вітрове навантаження і закладається армування необхідної товщини і форми, хоча деякі компанії на цьому економлять і ставлять більш тонке армування, ніж належить.
Варто на це, при замовленні, акцентувати увагу менеджера? Так, з потрібним армуванням Ваше вікно буде коштувати дорожче гривень на 20-30, але воно того варто.
Склопакет
Склопакет – частина вікна не менш важлива, ніж всі інші його складові.
По сьогоднішнім вимогам, що пред'являються до вікон, склопакет з двома звичайними стеклами 4
16*4 не відповідає цим вимогам. Ви, звичайно, можете настояти, на такому склопакеті (заощадивши при цьому відносно невелика кількість «грошових знаків»), і Вам його зроблять, попередньо взявши з Вас розписку, що Ви попереджені про невідповідність даного склопакета ДСТУ і можливу появу конденсату з боку кімнати в холодну пору року. Так що краще не створювати собі спочатку проблему, а замовити хоча б однокамерний склопакет з енергозберігаючим склом.
У разі індивідуального опалення вашої квартири тлумачний менеджер порадить Вам вже двокамерний пакет з одним енергозберігаючим склом, що дозволить значно економити при користуванні енергоресурсами, а при існуючих цінах на газ, Ви досить швидко компенсуєте собі початкові витрати на енергозберігаючий склопакет. Та й взагалі, сьогодні на ринку досить великий вибір склопакетів, які можуть задовольнити найвишуканіші смаки і запити замовника.
Фурнітура
Фурнітура – теж дуже важлива деталь Вашого вікна, адже від її роботи залежить притиск стулки, тобто відсутність піддування, додаткові опції типу мікрощілинного або позиційного провітрювання, протизламні функції і взагалі все те, що пов'язано з відкриванням вікна.
На нашому ринку присутні як фурнітури з давньою, добре зарекомендувала себе історією, так і досить нові в плані виходу на ринок України, які теж можуть скласти певну конкуренцію брендової продукції. Як правило, це турецькі фурнітури, досить непоганої якості, от тільки не завжди Вам зможуть запропонувати додатковий набір необхідних опцій.
Рада – не економте на фурнітурі. Вам доведеться щодня користуватися вікнами (відкривати, закривати, провітрювати) і в цьому допоможе тільки якісна фурнітура, яка розрахована на велику кількість циклів відкривання-закривання, при виробництві якої використовується якісний метал з антиокислювальним покриттям, яка проходить перевірку в найвибагливіших лабораторіях.
Підвіконня
Підвіконня – той елемент вікна, який завжди стоїть перпендикулярно вікну (на відміну від відливу, який розташований зовні і нахилений вниз для забезпечення безперешкодного зливу води при дощі). Підвіконня бувають матові і глянсові. Це вже на любителя. Хто любить глянець – повинен розуміти, що найдрібніша порошинка або подряпина на глянсовому підвіконні буде кидатися в очі, але якщо за ним щодня доглядати, то такий підвіконня буде завжди радувати своїм блиском. Матові – більш демократичні, не настільки вимогливі до себе. Так що тут вже Вибір тільки за Вами. Тільки не замовляйте дуже широкі підвіконня, які перекриють всю батарею по ширині, в цьому випадку велика ймовірність запотівання вікна. Якщо все ж Ви захотіли широке підвіконня, то обговоріть, щоб Вам врізали в нього воздуховодные решітки (для вільного підходу теплого повітря до вікна).
Так само попросіть показати Вам сертифікат на продукцію, що випускається, можливо Вам покажуть фотографії об'єктів, на яких стоять вікна даної компанії, поцікавтеся, чи є сайт у компанії, на якому Ви зможете для себе отримати додаткову інформацію. Почитайте зразок договору, який повинен відповідати певним вимогам господарського і цивільного кодексів.
Коли Ви пройшли попередні кроки на зустріч Вашим майбутнім вікон, час переходити до серйозніших дій:
Крок 4. Замір та укладення договору
Замір — одне з основних дій, пов'язаних із заміною вікон. Адже вікно повинно бути саме потрібного розміру, а не більше або не менше необхідного. Попередньо оговоривши час виміру, підготуйтеся до цього заходу – звільніть підвіконня від квітів, т. к. вікна доведеться відкривати (практично завжди вікна міряють і зовні), звільніть підхід до вікна (якщо там стоїть тумбочка з телевізором або диван). Зрозумійте правильно, замірник – це не робочий за перенесення горщиків з квітами або відсовуванню диванів, він, звичайно, виконає цю роботу, тільки забирає достатньо часу не тільки у нього, але і у Вас. Якщо для Вас це не критично, то у більшості серйозних компаній, час замірника розписано по хвилинах. Це не означає, що він ураганом пронесеться повз Ваших вікон, але і звільняти вікна для забезпечення підходу до них – занадто дороге задоволення. Час – гроші. Постарайтеся не заважати тому, хто заміряє під час зняття розмірів – всі ми люди, і коли нас відволікають під час роботи, ми схильні до скоєння помилок.
Заміри зняті, прийшов Ваш час попрацювати на себе – обговорюйте конфігурацію вікон, балконних дверей, ширину підвіконь і відливів. Запам'ятайте, що на кресленнях вікна малюються «видом зсередини» і відкриванням усередину. Попросіть, щоб Вам показали, з якого боку відкривається вікна буде ручка, а з якою – петлі. Не соромтеся задавати такі питання – адже Ви не професіонал і Вам це абсолютно можна пробачити. Краще зайвий раз перепитати або уточнити, ніж потім жити з вікном, що відкривається не в ту сторону. Запам'ятайте – за розміри виробів відповідає замірник, а ось за сторони відкривання (конфігурацію) – Ви. Там же, при вимірі, вкажіть Ваші побажання з приводу склопакета і не соромтесь запитати, може замірник Вам щось порадить, що менеджер в салоні міг і пропустити. Як правило, замірник — достатньо кваліфікований фахівець і може підказати, що-небудь розумне.
Ну ось, завмер завершено, замірник поїхав, а Ви чекаєте, не дочекаєтеся, коли Вам зателефонує менеджер і оголосить вартість Вашого замовлення.
Дзвінок: - Добрий день, Вас турбує компанія «......». Ваше замовлення з установкою буде коштувати ХХХ грн. Якщо Вас влаштовує, під'їжджайте в будь-який зручний для Вас час для укладення договору».
Ви приїхали укладати договір. Обов'язково зверніть увагу, що в договорі повинні бути відображені наступні моменти:
• дані замовника і виконавця;
• сума договору;
• термін виконання договору;
• штрафні санкції за порушення термінів;
• якщо передоплата 100%, то на якому етапі вноситься доплата та штрафні санкції за несвоєчасне внесення доплати (це нормально, адже Ви теж берете на себе виконання зобов'язань по оплаті);
• гарантійні зобов'язання;
• відповідність реалізованої продукції ДСТУ;
• місце установки;
• печатку і підпис директора або особи на те уповноваженого;
• додаток до договору, в якому відображені: конфігурація і розміри вікон, ширина відливів і підвіконь, профіль, фурнітура, склопакет, наявність москітних сіток, інших додаткових елементів і т. д.
Додаток теж підписується обома сторонами.
Обов'язково вимагайте квитанцію або чек про оплату. Факт оплати повинен бути документально підтверджений. У разі будь - яких неприємностей, це один з обов'язкових документів для звернення в Товариство із захисту прав споживачів або до суду.
От і все! Паперово-грошова частина проекту закінчена. Залишається чекати призначеного дня монтажу.
Крок 5. Монтаж
До монтажу варто серйозно підготуватися не тільки монтажній бригаді, але і господарям квартири. Звільнити підхід до вікон. Скрутити килими. Меблі накрити плівкою. Бажано підлогове простір перед вікном прикрити картоном. Приготувати мішки для сміття, віник і совок. Як правило, монтажники після себе наводять відносний порядок – зберуть сміття в мішки і підметуть. Підлогу мити не будуть і пил витирати теж – ці турботи після монтажу Вам доведеться взяти на себе.
Ну, ось і сталося. Вікна занесені в квартиру, розміри вікон перевірені бригадиром на відповідність отворів (а то, не дай бог, нове вікно більше або менше необхідного, адже помилка можлива, а старе вже видалили і поламали), починається демонтаж старих вікон.
Будьте готові до того, що частково можуть відпасти старі укоси. Найчастіше таке трапляється в цегляних будинках. Якщо це сталося – не турбуйтеся і не кричіть на монтажників – вони самі цього не хотіли, що їм за задоволення тягати додатковий будівельне сміття.
Вікна вставлені в отвори, закріплені монтажними пластинами або анкер-дюбелями, по периметру задута піна (взимку застосовується спеціальна «зимова піна» з температурним порогом до -15 градусів Цельсія). Якщо отвір, в який вставляється вікно, рівна, то додатково рекомендується використовувати парогидроизоляционные матеріали.
Установлены подоконники, прикручены отливы, поставлены и сняты москитные сетки (если это зима, то они Вам понадобятся только весной, если же время года подразумевает под собой присутствие летающих насекомых, то потерпите немного). После выполнения работ по установке окон Вам предложат подписать «Акт выполненных работ». Не спешите его подписывать, осмотрите с бригадиром монтажной бригады все окна на предмет повреждений профиля, трещин стеклопакетов, правильной и полной работы фурнитуры, прилегания москитных сеток к профилю. Если все в порядке – подписывайте, если в чем-то проблема — укажите ее и поинтересуйтесь, когда она будет устранена.
Работа считается выполненной и начинается гарантийный срок с момента подписания «Акта выполненных работ» без замечаний.
На следующий день, когда пена полностью полимеризируется, Вы спокойно можете открывать окна и пользоваться ими в полном объеме. Также можно будет заниматься откосами. В данном вопросе выбор только за Вами – штукатурка, гипсокартон или пластик.
Но это уже совсем другая история. Успехов в Вашем нелегком выборе.
Кесслер О. И.

Удачных Вам покупок.

З повагою,
Колектив компанії «Вікна Запоріжжя»

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner